2013. március 7., csütörtök

Tami "Luca széke" és egyéb apróságok

Tamikám megörökölte a bátyja etetőszékét, aminek a huzata igencsak leharcolt volt. Sokáig halogattam az új huzat elkészítését, de most végre rászántam magam és elkészült. Erre mondom én, hogy tovább készült mint a Luca széke. :)
Az anyagot még karácsony előtt vettem a Jysk-ben egy kiárusítás alatt potom pénzért. Már bánom, hogy nem vettem több fajtát, mert jó vele dolgozni és a mintája is tetszik. Más mintájút is vettem, az inkább fiús (szörnyecskés) és a fiamnak készült már belőle párna huzat.

Egy kép a leharcolt székről:



 
Ugye, hogy megérett a cserére?


Csiribú, csiribá.....
 
Így már méltó új kisgazdájához!

A héten készült a királylánynak egy pamut sapi is a jó időnek köszönhetően. Ilyen melegben mégsem lehet vastag kötött sapiban járni mint télen. :)


És a tavaszi ablakdekoráció is készülőben van. Nagyon szeretem az afrikai virágot (nem hiába került a sapira is ez dísznek), így ezekből készítek girlandot, illetve párat egyenként "lógatva" tervezek feltenni. Az egyik girland már teljesen kész van, a kékhez még csak a virágok készültek el.


4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a szék! No meg a sapi is :D Nagy kérés lenne egy hasonló sapi? Már én is le akartam cserélni de az ő mérete nincs itthon... ez viszont annyira tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen elkészítem nektek, csak add meg a fejkörfogatot, hogy jó legyen a méret.

      Törlés
  2. A székről nem készítenél tutorial-t, hogyan csináltad?
    Nagyon ügyi vagy!!!!!!!!!!!
    Hiányoltalak a fórumon :)

    VálaszTörlés
  3. Most már bánom, hogy nem készítettem képeket munka közben. De kép nélkül készítek majd egy bejegyzést, hogy hogyan készült. Ha lenne valaki akinek szüksége lenne egy hasonlóra, akkor el tudnám készíteni a képes tutorialt is.

    VálaszTörlés