2013. május 2., csütörtök

Anyák napi táska

Idén úgy gondoltam, hogy saját készítésű ajándékkal lepem meg anyukám. A télen említette, hogy szeretne majd nyárra egy táskát, olyat mint az én kék virágos tatyóm, csak cipzáros legyen.

kék virágos tatyó 

Így megváltoztattam kicsit, belülre tettem egy cipzáros és egy sima zsebet, és természetesen a teteje is cipzárral záródik. És természetesen Anikó táska lett a neve anya után. :)
Szép margarétás anyagot találtam a boltban. Anya kedvenc színe a piros, így neki a bordó színűt választottam, de volt szép szürke-zöld is, ami nekem nagyon megtetszett, így vettem abból is.
Először a szürkét készítettem el, hogy az legyen a kísérleti példány. Le is fényképeztem az elkészítés menetét, így a következő bejegyzés az Anikó táska elkészítésének menete lesz.

Íme az eredmény:
 
A belseje itt nem látszik, de a következő bejegyzésben igen. :)
 
 
Ez pedig az anyáknapi ajándék!!!

 
És mivel anya konyhájában láttam, hogy a fogókesztyűk milyen rossz állapotban vannak, készítettem gyorsan egy párat. :)
 
 
A két táska között van pár különbség, hogy személyre szabott legyen. Pl. a fülek hossza. Mivel anyukám kisebb mint én, így neki rövidebb füllel készítettem a táskát, hogy kényelmes legyen. :)
 
Már teszteltem is az enyémet. Nagyon szeretem. Sok minden elfér benne, kényelmes és nekem nagyon-nagyon tetszik. :) Remélem anyának is fog tetszeni...

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése